Första advent

Efter många om och men så har jag tagit mig i kragen och fixat iordning bloggen. Alla gamla inlägg är borta och jag har tänkt att börja om på nytt. Kommer fortfarande lägga upp foton men mer på min vardag. Eftersom jag går på gymnasiet nu och inte är hemma förens efter 5 varje dag så hinner jag inte med så mycket mer.
 
Iaf så är det ju första advent idag, inte långt kvar till jul (!!!) Tog en långpromenad på morgonen, såg reprisen av xfactor och sen har jag fixat med bloggen så jag kunde börja skriva idag. Medans alla andra käkat massvis med lussebullar och go mat kan ju jag göra er lite avundsjuka och säga att jag åt makaroner och köttbullar, haha. Gott det med. Nu ska jag fixa det sista och imorgon ringer klockan halv 6 igen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma Wallrin

Gud vilken härlig bild :)

2012-12-02 @ 19:47:10
URL: http://skrollans.blogg.se


INNAN DU KOMMENTERAR:

FOTO
- Jag fotar med en Nikon D7100, tidigare nikon d3000
-Tamron AF 17-50mm F/2.8
- Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8
- Tamron AF 70-300mm 1:4-5.6
- Nikon AF-S Micro 60mm 1:2.8
- Extern blixt
- Stativ
- Fjärrutlösare

DESIGN
- Jag gör alla mina designer i photoshop CS6
- Jag gör inte gratis bloggdesigner
(på grund av att det tar så mycket tid)
- Är du intresserad av en bloggdesign?
Kontakta mig på mailen, [email protected]
- Vill du ha hjälp med något? Kommentera! Jag hjälper mer än gärna till!


ÖVRIGT
- Ställ gärna frågor, finns inga dumma frågor!
- Lägg inte energi på att skriva något du inte kan stå för.
(kan lika gärna kolla upp din ip-adress)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
"Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever. . . it remembers little things, long after you have forgotten everything."