Vem är jag?

 
Mitt namn är Jenna Karlsson och jag är 16 år men fyller 17 snart, den första februari. Jag bor i en liten stad som kallas Vadstena där jag bor med min mamma, min pappa och min syster Josefine som är tre år äldre än mig. Men 5 dar i veckan åker jag till mjölby där jag läser vård- och omsorgsprogrammet första året. Mitt största intresse är att fota och allt som hör där till. Bl.a. photoshop och designa bloggar.
 
Eftersom jag nu går på gymnasiet så hinner jag inte fota på det sätt jag gjort innan och därför bestämde jag mig för att börja om på nytt och nu får ni lära känna mig lite mer och se vad jag gör om dagarna. Jag hoppas ni gillar det ni läser och att ni fortsätter kika in!

Ställ gärna frågor om ni undrar över något så svarar jag så snabbt jag kan.
 
Instagram: Jennakarlsson
E-mail: [email protected]
Mina foton: http://jennakarlsson.crevado.com/

Kommentarer


INNAN DU KOMMENTERAR:

FOTO
- Jag fotar med en Nikon D7100, tidigare nikon d3000
-Tamron AF 17-50mm F/2.8
- Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8
- Tamron AF 70-300mm 1:4-5.6
- Nikon AF-S Micro 60mm 1:2.8
- Extern blixt
- Stativ
- Fjärrutlösare

DESIGN
- Jag gör alla mina designer i photoshop CS6
- Jag gör inte gratis bloggdesigner
(på grund av att det tar så mycket tid)
- Är du intresserad av en bloggdesign?
Kontakta mig på mailen, [email protected]
- Vill du ha hjälp med något? Kommentera! Jag hjälper mer än gärna till!


ÖVRIGT
- Ställ gärna frågor, finns inga dumma frågor!
- Lägg inte energi på att skriva något du inte kan stå för.
(kan lika gärna kolla upp din ip-adress)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
"Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever. . . it remembers little things, long after you have forgotten everything."