Min egna lilla vovve

Har inte varit inne här på jättelänge. Men har haft fullt upp ännu än gång och jag känner att jag inte har tiden just nu men tänkte att jag skulle uppdatera lite om hur det ser ut just nu. Har haft fullt upp i skolan och allt som hör därtill. Nu har jag 3 veckors praktik, 2 veckor kvar så jag är knappt hemma utan bor hos min kära mormor och morfar i skge för att slippa åka bussar som inte passar.
 
Och inte bara det utan snart så kommer det även hem en ny familjemedlem. Min egna lilla valp. Så den tiden jag inte varit i skolan och läst på till alla prov har bara mina tankar kretsat kring vovven. Det är så oerhört kul och spännande. Vi var iväg förra helgen i västervik och hälsade på Buster som vi hämtar hem om 3 veckor. En fin dansk svensk gårdshund. Nu vill jag bara att tiden ska gå, man längtar inte mindre när man köper hem matskålar, koppel, halsband och allt sånt som hör till eller läser alla fina böcker jag fick när jag fyllde år. Jag ville dela med mig av den roliga nyheten här på bloggen och om jag känner mig själv rätt kommer det komma upp massvis med bilder under påsk när han kommit hem. Har inte mått såhär bra på länge!
 
Här har ni lillen, fina Buster!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Så söt att jag dör lite tror jag, så roligt med en liten valp! :)

Svar: Ja hur roligt som helst! :)
Jenna

2013-03-10 @ 16:43:59
URL: http://allaandradagar.blogg.se


INNAN DU KOMMENTERAR:

FOTO
- Jag fotar med en Nikon D7100, tidigare nikon d3000
-Tamron AF 17-50mm F/2.8
- Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8
- Tamron AF 70-300mm 1:4-5.6
- Nikon AF-S Micro 60mm 1:2.8
- Extern blixt
- Stativ
- Fjärrutlösare

DESIGN
- Jag gör alla mina designer i photoshop CS6
- Jag gör inte gratis bloggdesigner
(på grund av att det tar så mycket tid)
- Är du intresserad av en bloggdesign?
Kontakta mig på mailen, [email protected]
- Vill du ha hjälp med något? Kommentera! Jag hjälper mer än gärna till!


ÖVRIGT
- Ställ gärna frågor, finns inga dumma frågor!
- Lägg inte energi på att skriva något du inte kan stå för.
(kan lika gärna kolla upp din ip-adress)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
"Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever. . . it remembers little things, long after you have forgotten everything."